🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو آرزوی بهترین

(ثبت: 211632) تیر 20, 1398 

تو ای بهترین آرزوی دل زار من
تمنای شب های غم دیده ی تار من
در کدامین شب تیره ی هجر من می زنی سر،
که شب تا سحر سر زنم بر سر روی سنگ؛
مگر سر به فرمان شود
مگر دل به درمان شود
مگر از تب لحظه ی دیدنت غم سراپا به سامان شود؛
در کدامین خجسته دم از طالع بخت من
کوکب مهر رخشنده ات پر کشد تا دلم،
که از روشنای دم گرم تو دم به دم
بخت من تاج و تختی بیابد ز گردون غم؛
مگر نوری از دل ببارانی ام؛
مگر آینه را بتابانی ام؛
مگر جان و تن را ز هم رانی ام؛
مگر ما و من را ز هم خوانی ام؛

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 20, 1398

    سلام و درود

    به وبسایت پاک جایگاه شاعران بی باک خوش آمدید. 🌺❤️

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا