🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو در   وصفم  نمی گنجی

(ثبت: 1820) تیر 5, 1395 

نام ترانه: تو در   وصفم  نمی گنجی

**

تو در   وصفم  نمی گنجی

 تو در مشق م نمی گنجی

 تو در شعرم نمی گنجی

 تو در ذهنم نمی گنجی

**

 تو در چشم م نمی گنجی

 تو در جام م نمی گنجی

 تودر دفتر نمی گنجی

 تو در توصیف نمی گنجی

**

 تو در دنیا نمی گنجی

 تو در دلها نمی گنجی

 تو در اینجا نمی گنجی

 تو در هر جا نمی گنجی

**

 تو در دفتر نمی گنجی

 تو  در معنا نمی گنجی

 تو در دریا نمی گنجی

 تو در این جام م نمی گنجی

**

 ای توهمه  ناز ومن نیازم

 ای توهمه وصل و من وصالم

 ای تو همه مثل و من مثالم

 ای تو همه خوب و من خرابم

**

ای توهمه جمال من

 ای توهمه کمال من

 ای توهمه وصال من

 ای توهمه نشاط من

**

 

 ای تو همه جمال و من که زشتم

 ای تو همه کمال ومن  که نقصم

 ای تو همه غنی ومن  که فقرم

 ای توهمه نشاط و من که اشکم

**

 به وصف من نمی گنجی

 به ذهن من نمی گنجی

 تو در چشم م نمی گنجی

 به کنج م نمی گنجی

**

 هزار و یک ترانه

 دفتر سیزدهم( مناجات نامه)

 نام ترانه: تو در   وصفم  نمی گنجی

 

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/4/5- بداهه- ناتمام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 6, 1395

    با سلام و عرض تسلیت

  2. مينا امينی

    تیر 7, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا