🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی بهزاد بیات فرد
تاریخ تولد: 7530/52/8
جنسیت: مرد
شهر: زنجان
بیوگرافی:
آخرین اشعار بهزاد بیات فرد

گونش لرین گونشی – غزل ترکی(امام رضا ع)

بهزاد بیات فرد 15 فروردین 1401

گونش لرین گونشی

آدی گونش‌ دن اوجالمیش؛ آدی یولون سراجی

غزل

خوانش: 566

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

داریخیر

بهزاد بیات فرد 30 مهر 1398

داریخیر

قاپ_قارانليق‌دى‌شەهر يايغين ايشیق لار داريخير

خوانش: 625

سپاس: 1

تعداد نظر: 4