🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانباز سرفراز

(ثبت: 209303) فروردین 22, 1398 
جانباز سرفراز

بنام خدا

” جانباز سرفراز ”

جانباز مثل خاطره‌ای جاودانه است
در فتنه‌ها برای همه یک نشانه است

بر سینه‌اش پلاک شهیدان مشخص است
جانبازِ سرفراز، شهیدِ زمانه است

در سینه، قلبِ عاشقِ او جا نمی‌شود؛
دیوانِ دل، پر از غزلِ عاشقانه است

در سینه‌اش هزار و یکی ساز مخفی است
چون ناله، سرفه، خِس خِس او یک ترانه است

امواج اگرچه باعث تشویش او شدند
دریای استقامت او بی‌کرانه است

چشمان او اگرچه به ظاهر بصیر نیست
او صاحب مرام و دلی عارفانه است

چشم و چراغ کشور ما روی ماه اوست
جانباز مثل خاطره‌ای جاودانه است

____________________________

علی رفیعی وردنجانی

1398/01/20
___________
*به سهم خودم ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز رو به همه جانبازان عزیز و سرافراز و خانواده های محترمشون و تمام ملت ایران تبریک عرض می نمایم .

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    فروردین 26, 1398

    درود بینهایت شاعر عزیز

    زیبا سروده های ناب و عالی شما نشاطی تازه در وجودم تولید کرد
    احسنت و آفرین

    موفق و موید باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹

    👏👏👏👏

    شادکام باشید
    در پناه خدا

    • علی رفیعی

      فروردین 27, 1398

      سلام و درود دوست گرامی و بزرگوارم
      تشکر و سپاس از حسن نظر و محبت جنابعالی
      در پناه خداوند یگانه پیروز و سربلند باشید

      🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا