🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فرناز سرحدی
تاریخ تولد: 1360/03/01
جنسیت: زن
شهر: کویر
بیوگرافی:
آخرین اشعار فرناز سرحدی

شهد تلخ

فرناز سرحدی 14 اردیبهشت 1398

دل بریده ام از راویان شیرین سخن !

در سرزمین دروغهای دیم

سپید

خوانش: 360

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

آب از سر گذشت!

فرناز سرحدی 04 اردیبهشت 1398

آب از سر گذشت !

بیا کاسه های چه کنم را دست بگیریم

خوانش: 448

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

از یاد رفته

فرناز سرحدی 02 اردیبهشت 1398

چه بیهوده می شمارند دیروز را

از پل ها

سپید

خوانش: 256

سپاس: 2

تعداد نظر: 4