🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسپندی

(ثبت: 260478) خرداد 11, 1402 

 

عشق را همچون پرستو بال بال کردم به شب

تو نبودی من چه شبها جانم آمد تا به لب

هر شبم خیره دو چشمانم سما را تا سحر

همچو مجنون دیده آلوده به خون آب جگر

ماه را هرشب بپندارم توئی در حُزن و تَب

روزها با خاطراتت زنده ماندم تا به شب

من دعاها کرده ام بَهرت ، ز آن رَبّ قَدَر

هر دَم اسپندی بکردم دود بَهرَت از نظر

نور امیدی نبودم بعد تو در روز و شب

داده اند این ناجماعت بنده را مجنون لقب

روز من گشت بی فروغ همچو شفق

هر شبم این ماجرا دارد ادامه تا فلق …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1402

    سلام

    صبوری تان را درود

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 11, 1402

    سلام و درود تان

  3. علی مکرمتی

    خرداد 11, 1402

    درودها جناب رضاپور عزیز ، سپاسگزارم از حُسن توجه جنابعالی ، مانا و پیروز باشید🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا