🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمعه

(ثبت: 249294) تیر 25, 1401 

┄┄┅✶ 🪷🦋🪷 ✶┄┅┄
نت به نت
می نوازد دلتنگی
اشک هایم را
جمعه دست نوازش می کشم
بر سر واژه ها

#شیدا_شهبازی

┄┄┅✶ 🪷✶┄┅┄

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 25, 1401

    نت به نت
    می نوازد دلتنگی
    اشک هایم را
    جمعه دست نوازش می کشم
    بر سر واژه ها

    سلام

    درودتان

    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 26, 1401

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا