🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنین

(ثبت: 209529) اردیبهشت 7, 1398 

جنین

آری، مَثَلِ تو در جهانِ فانی

مانند جنین بُوَد، اگر می دانی

چسبیده به بند نافی از خود غافل

چون بی خبر از جهانِ بعد از آنی

***

تو همچو جنین و آخرت چون دنیا

آن، ساحل امن و این یکی چون دریا

گویی چه کسی از آن جهان برگشته ست ؟

تا شرح دهد برای مان از آنجا !!

***

گیریم کسی از آن جهان برگردید

گفت آنچه که در سرای دیگر می دید

تکذیب نمی نمودی آیا او را؟

یا، در سخنش نبود هیچت تردید؟

***

تردید مکن جهان دیگر حق است

بی شک همه گفتۀ پیمبر حق است

دلبستۀ این جهان مشو می گذرد

آن وعده وعیدها، سراسر حق است

 

98/02/02 مرتکب شدم

#رضا_زمانیان_قوژدی

#خلو_دخو

jnbkhndg@

 

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا