🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جور عشق

(ثبت: 266459) دی 7, 1402 
جور عشق

بسمه اللطیف
جور عشق

چون من ای دوست به خواهانی تو شیدا نیست
این حقیقت ز چه رو در نظرت پیدا نیست

لاف عشق و سخن مدعیان هیچ مگیر
مدعی عاشق و دلداده بی پروا نیست

مشو آواره بازار و نشانی نطلب
جان من گوهر  کمیاب وفا آنجا نیست

صحبت و شوخی رندان خرابات نشین
بی گمان صحبت ذوق آور  روح افزا  نیست

گر چه آب آینه پرداز حیات است ولی
وصف مرداب یکی با صفت دریا نیست

مهدی از جور تو دلتنگ شد و می نالید
در تو اما سر دلجویی وی گویا نیست

با من امروز وفا کن که مجال خوش عشق
چه بسا در گذر عمر به جا فردا نیست

 

#مهدی_رستگاری
هشتم آبان سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
سی ام اکتبر ۲۰۲۳ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی 《گلشن شعرا》

دفتر شعر روزگاران

۹۶۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما موفق باشید و سر بلند
    بسیار زیباست
    🙏🌺🌸🌹🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا