🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حباب

(ثبت: 257622) فروردین 17, 1402 
حباب

 

نبض خیالم
کند می زند
میان حباب های خالی اندوه
بیا
تا دوباره
طلوعت
مرا زنده کند

 

#شیدا_شهبازی
#بداهه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 17, 1402

    به رفع شبی جان ستیز می خوانم :
    ستاره صبحم
    طلوع خواهم کرد

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 18, 1402

    سلام و احترام
    سیاهی شب را دوام می آوریم
    با رگه هایی از نور
    درپستوی خیالمان
    🙏🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا