🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حبسیات

(ثبت: 269580) اردیبهشت 19, 1403 

حبس می‌کنم
حرف‌ها را
در سینه
هر روز چوب خط می‌کشند
بر دیوارهای فاصله

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا