🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسرت

(ثبت: 248748) تیر 3, 1401 

 

تُ
زخمی کدام حسرتی
که من
به چشمانت نمی آیم؟!!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 3, 1401

    سلام
    تو
    زخمی کدام حسرتی
    که من
    به چشمانت نمی آیم

  2. در پناه خداشادکام باشید
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا