🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقیقت زندگی من

(ثبت: 249250) تیر 24, 1401 

 

این شعر که ورق بخورد
مثل آتشی بر گور زبانه می کشد
آنچنان که در نور آن
اندوه من آشکار می شود

و کلمات در انبوه مه و دود
یک به یک
به خاکستر بدل می شوند،

هر روز بدتر از دیروز
حقیقت زندگی من این است..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):