🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقیقت

(ثبت: 222977) اسفند 7, 1398 

 

من سالها با این حقیقت زندگی کردم
که قلب من لج کرده و با من نمی سازد

در سینه ام معنای عشق و دلخوشی مرده
تنهایی ام به هر کسی رنگی نمی بازد

مغرور بودم بارها با سر زمین خوردم
چون اسب سرکش سوی خوشبختی نمی تازد

با خود ستیزی پیشه کردن جاودان ماندم
آدم که بر هر نا رفیقانی نمی نازد

ماهی شدم تا در دل دریا رها باشم
ای کاش ماهیگیر تورش را نیاندازد

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 7, 1398

    ماهی شدم تا در دل دریا رها باشم
    ای کاش ماهیگیر تورش را نیاندازد
    👏👏👏👏👏

  2. اکبر رشنو

    اسفند 7, 1398

    درود بر شما 🌺🌺🌺🌺🍃

  3. طارق خراسانی

    اسفند 8, 1398

    ماهی شدم تا در دل دریا رها باشم
    ای کاش ماهیگیر تورش را نیاندازد

    سلام بر دختر شاعرم

    بسیار زیباست
    آفرین

    در پناه خدا🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا