🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حلقه ی عشق

(ثبت: 2117) مرداد 11, 1395 

خدا
بازوانت را قوی

و نگاهت را نافذ

و کلامت را دل فریب آفرید

تا من همیشه در حلقه ی عشق

به چشمانت خیره

و بر کلامت دلبند شوم…

مشهد

11مرداد 1395