🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فاطمه اکرمی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار فاطمه اکرمی

جلب رضایت

فاطمه اکرمی 01 خرداد 1399

 

هر کس که بر آن شد برساند همه مخلوق به رضایت

سایر

خوانش: 722

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

شاعر نشدم

فاطمه اکرمی 27 شهریور 1398

شاعر نشدم از غم و بُحران بنویسم

عاشق نشدم از درد هجران بنویسم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 665

سپاس: 8

تعداد نظر: 23

دنیا

فاطمه اکرمی 17 شهریور 1398

دنیا

کوتاهترین بیت و

سپید

خوانش: 666

سپاس: 3

تعداد نظر: 12

هرگزنرسم

فاطمه اکرمی 12 فروردین 1398

هرگز نرسم من به تو ای ماه بلندم

محتاج نگاهت شدم و چشم نبندم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 224

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

زن

فاطمه اکرمی 06 آذر 1397

⚘زن ⚘

گفتی که  زن ضعیفِ؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 329

سپاس: 6

تعداد نظر: 10