🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوای من

(ثبت: 232133) مهر 11, 1399 

 

حوای من هوای دیگر دارد
در دلش آدم دیگر دارد
مرا در شهر بی شعر*
با ته مانده تپانچه خونین
تنهای تنها گذاشت
حوای من هوای مرا
در این شهر بی شعر نداشت

*شهر بی شعر تضمینی از علیرضا آذر است.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا