🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حیا

(ثبت: 263358) شهریور 7, 1402 

 

این کلمات حیا ندارند
بعضی شبها
تو را می بوسند
در آغوش می کشند
یا شب تا صبح زمزمه می کنند لبهایت را
مرا ببخش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدی حسن نژاد عزیز
    سلام و درود
    بسیار زیبا بود
    لذت وافر بردم
    مهرت ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا