🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حیران

(ثبت: 259942) خرداد 5, 1402 

 

حیران مانده است پنجره
از دست درازی آفتاب
شوق می ریزد
بر اندام طاقچه
پرده ها صحنه را
حیران می سرایند

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 5, 1402

    درود بر شما مهربانوی عزیز
    💐💐💐💐🌿🍃

    • شیدا شهبازی

      تیر 30, 1402

      سلام واحترام
      بانوی مهر

      سپاس از حضور شما
      💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا