🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه تکانی

(ثبت: 237515) فروردین 18, 1400 

🌱
خوب من
به خانه تکانی دلم
نشسته ام
میخواهم
امسال
تمام خاطرات پوسیده را
دور بریزم
اشک هایم
دم دستم
مدام جاری است
هر گوشه کناری
خاطره ای غبار گرفته پیدا میکنم
خاطراتی که هر یک
ترکی بر شیشه ی صاف دلم انداخته
باید دور بریزم
این همه نبودنت را
کهنه شده
بودن های گاه و بی گاهت
نم‌نم اشک هایم
روی خاطره ها سر می خورد
باخودم می گويم
مگر این خاطره چقدر جا می گیرد
بگذار بماند در پنهان دلم
از حس بودنت معطر می شود حال و هوایم
دستمالی میکشم
روی غبارهای دوست داشتنم
ترک دلم می برد
انگشتان احساسم را
باز خون می چکد
بر تمام قاب های خیالی ام
به لطف تو
خانه تکانی دلم به خیر می شود
زخم‌ می خورد احساسم
قطره قطره
می چکم روی کاغذها
و تو
دست نخورده باز
کنج دلم می مانی

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 18, 1400

    🌿🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا