🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک

(ثبت: 269598) اردیبهشت 19, 1403 

 

از خاک آمدم، به خاک می‌روم
با لب خندان این جهان را رها می‌کنم

نه هراسی ز آتش دوزخ دارم
نه طمعی به جنت و نعیم بهشت

در میان شما چنان زیستـه‌ام
که گویی فردا روز رحیل است

از مرگ هیچ هراسی ندارم
که از خاکم به خاک باز می‌گردم

گر پیمانه عمرم سر رسد
غم و اندوهی در دل و جانم نخواهد ماند

مرگ پایان نیست، سرآغازی دیگر است
سفری به سوی دنیایی نو و بی‌کران

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 19, 1403

    درود بر شما و نگرش زیبایتان به مرگ
    قلم و وجودتان سبز و مانا
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1403

    مرگ پایان نیست، سرآغازی دیگر است
    سفری به سوی دنیایی نو و بی‌کران

    سلام و عرض خیر مقدم 🌹

    بنظر بنده مرگ آغاز زندگی واقعی ست

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا