🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های محمدشفیع دریانورد

مهران داوطلب شده بود تا در خانه سالمندان مشغول به کار بشود.

وقتی وارد خانه سالمندان شد، پیرمردی را دید که گوشه ای از باغ تنها نشسته؛ از مسئول خانه سالمندان در مورد آن پیرمرد سوال پرسید.

خوانش: 79

سپاس: 2

تعداد نظر: 2