🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا

(ثبت: 270269) خرداد 21, 1403 

 

.گر چه دامانم بسی آلوده است
چون غفوری خاطرم آسوده است
حمد گویم رحمت پروردگار
لطف و جود و بخشش آمرزگار
بنده ات پر شرم و پر حس گناه
دادی او را اندر آغوشت پناه
وین عجب تر می‌رسد هر دم به گوش
سر غیبی از سروش
………………………………
چه جای صحبتم با دیگران است
رفیق من خدای بیکران است
نگاهم هست سوی کردگاری
که لطفش از زمین تا آسمان است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مجید محمدی( تنها)

    خرداد 23, 1403

    درود بر شما🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا