🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خفاش ها…

(ثبت: 3007) دی 3, 1395 

بسمه تعالی

خفاش ها هر شب 
چراغ کوچه ی ما را
به هوای در آغوش کشیدن پروانه ها به تاراج می برند…
و سلام آخر من 
میان تاریکی ها
گم میشود…
سالهاست در انتظار طلوع
نمازم به درازا میکشد

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 4, 1395

    درودها

    آفرین …زیبا بود

    مانا باشید و موفق

    • درود بر شما…

      ممنون از لطفتون

      امیدوارم در سایه محبت خداوند سعادتمند باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا