🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلوت جنون

(ثبت: 269877) خرداد 6, 1403 
خلوت جنون

بسمه اللطیف
#رباعی-شماره ۱۲۱
خلوت جنون

یک #عمر به #خلوت جنون بی تو گذشت
این دوره غم بار و نگون بی تو گذشت

با #اشک به لحظه ها گذر کردم و حیف
این حال به قلب پر ز خون بی تو گذشت

#مهدی_رستگاری
هشتم دی ماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و نهم دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی
بداهه سرایی واژگانی گروه « شعر سه نقطه»

دفتر شعر روزگاران

۹۷۹

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا