🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده

(ثبت: 257640) فروردین 26, 1402 

 

خلاف جریان زندگی
قدم می زنم
از شوق
گریه ساز می کنم
و با ضربه های اندوه
خنده می زنم

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    فروردین 26, 1402

    سلام و درودها
    شاعرانه بمانید به مهر 🙏🌹

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      لحظه هاتون پر از شور شعر🙏💐

  2. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1402

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    بنده اینگونه خواندم :
    خلاف جریان زندگی
    قدم می زنم
    از شوق
    گریه می کنم و
    با ضربه های اندوه
    خنده را ساز زندگی
    ساز این معنی را هم در خود دارد – نغمة موسیقی ، آهنگ
    بسیار عالی
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      بسیار عالی

      ممنون از حضور شما
      🙏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا