🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب

(ثبت: 246374) اسفند 29, 1400 

 

تعبیر می خواهد
تکرار تو‌ در من
هر شب
آواز چشمانت
رخنه می کند.
میان پلک هایم
از طعم دیدارت
شیرین شده خواب هایم
باز مست می شود
پوست انگشتانم
از لمس نت های دستانت

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1400

    سلام و درود بر شاعر پاک

    سال نو و آغاز قرن 15 هجری خورشیدی مبارک

    در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا