🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خودکشی شعر …

(ثبت: 1742) خرداد 26, 1395 
خودکشی شعر …

دلتنگی ام را

سطر به سطر

بر برگ های دفترم نوشته ام

اینجا هر شب

در نبود تو

شعری خودکشی می کند

هر صبح

دلتنگی تازه ای

مرا در بر می گیرد …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):