🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورخفنه_مه بیدار 07

(ثبت: 7142) آبان 28, 1397 

خورخفنه_مه بیدار 07

 

چشم های تو

سحر خیز نیستند

سد انتظار نمی شکنند

پیرامون را نمی بینند

دیدگاهی دور

دور تا مرز فسانه دارند

تا سحر

تا دمیدن دو خور تابنده ات

در تیررس پنجره های سخره گر

میان کوچه دلتنگی

کنار درخت نیم خشک کاج شهرداری

 گربه ولگرد محله را رفیق بودم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):