🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورخفنه_مه بیدار 10

(ثبت: 7145) آبان 28, 1397 

خورخفنه_مه بیدار 10

 

هنگام که ستاره بخت تو

درخشان

سوزان

خودنمایی می کند

دار بلند مرا بر سر چهار سوق

 میان محیط سالخوردهٔ شهر

جار می زنند

رفاقت طعم مرگ می گیرد

پسین را ندیم

امروز شاباش اقبال توام