🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید ورای ابر

(ثبت: 267952) اسفند 5, 1402 
خورشید ورای ابر

بسمه الله النور
خورشید ورای ابر

گرچه در این تن بیمار دگر جانی نیست
مردن از این همه ادبار به آسانی نیست

زندگی تجربه موحش و تلخی شده که
حاصلش غیر غم و درد و پریشانی نیست

درد از هر طرفی روی به من کرده ولی
در سراشیب زمان مهلت درمانی نیست

عمر در ظلمت این بتکده کوتاه شد و
هیچ جا بارقه رخشش ایمانی نیست

شده سرگشته آفاق زمین نوع بشر
به جهان بویی از آن نفحه رحمانی نیست

نابسامان شده اوضاع زمان چندانی
که در آن ذره ای از خلقت انسانی نیست

مهدی این گونه نماند به جهان وضع بسی
دل قوی دار زمین ساحت شیطانی نیست

دل ما گرم به خورشید ورای ابر است
دوره غیبت کبری است و کتمانی نیست

 

#مهدی_رستگاری
سوم بهمن سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
یازدهم رجب ۱۴۴۵ هجری قمری
بداهه سرایی گروه ادبی《شعر سه نقطه》

دفتر شعر شیدایی

۶۵۲

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اسفند 5, 1402

    سلام و عرض ادب شاعر فرهیخته و گرانقدر آقای رستگاری عزیز

    زیباست قلمتان تابان 🌺

    • مهدی رستگاری

      اسفند 7, 1402

      درود و سپاس و مهر جناب محمدی عزیز🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا