🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختری را دیدم

(ثبت: 260328) خرداد 7, 1402 

 

پیش از این شعر
دختری را دیدم
از دیار زاگرس
که سیاهی چشمانش
شبیه شعر سپیدی بود
که حلاوت واژه هایش
کافر را به مسلمانی می خواند

و نیلوفر نگاهش را
به دور ساقه احساسم می پیچاند

هر بهار سبزه آمدنش را گره می زنم
و هر پاییز رفتنش را آه می کشم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):