🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت کهن

(ثبت: 252609) آبان 11, 1401 

 

تو بزن بر سر و تن
من سر پا میمانم
تیشه محکمتر زن
به امید رویش جوانه
باز هم سر پا میمانم
ریشه در خاک کهن دارم من
تبرت محکم زن
جای هر زخم بدانم به ثمر می آید
گِله ای نیست ز جنس تنم است آن تبرت
لیک دانم ، که ز خواب هپروت
نادم و سخت پشیمان آید
باز دیر نیست
جوانه را بغل کن
ز خرافه ها حذر کن
تو به اندیشه نظر کن
و به این لحظه خطر کن
که درانتهای هر شب
سپیده دم بر آید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 11, 1401

    سلام و درود
    بویژه در ساختار، زیباست.

  2. ....

    آبان 15, 1401

    سلام

    اثر به شعر نرسیده و اشکالات معددی دارد ولی صدا عالی‌ست!

    • علی مکرمتی

      آبان 15, 1401

      درودها ، سپاسگزارم از حسن توجه شما ، ممنون میشم نقدتون رو در مورد شعر بفرمائید 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا