🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد

(ثبت: 5684) اسفند 22, 1396 

مردمی که 
شعارشان مرگ 
خوراکشان درد باشد
هنوز درقسمتی از تاریخ جا مانده اند 

شوریدهکرمانی ( عبدالحمید بنی اسدی)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):