🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درسرم جا مانده ای

(ثبت: 2931) آذر 19, 1395 
درسرم جا مانده ای

شعرپریسکه:

در سرم
جا مانده ای
بیا !
 خودت را ببر   

زهرانادری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):