🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درماندگی

(ثبت: 270310) خرداد 28, 1403 
درماندگی

#غزل-شماره ۴۰۳

بسمه الله النور
درماندگی

شب آمده است ناله ای از قعر چاه کن
سودای ناله از شرر و دود آه کن

چشمت به سوزش آمده از ظلمت زمان
دیوار را به پشت خودت تکیه گاه کن

خود را بغل بگیر و دعایی به صدق در
این ورطه گشاده دهانِ سیاه کن

هر سو نشسته دیو در این چاه در کمین
پروردگار رحم بر این بی پناه کن

هر لغزشی به دور بلا سخت مهلک است
دل زنده باش اینک و ترک گناه کن

بالای چاه یاور غمخوارت آمده
او را ببین به چشم دل خود نگاه کن

فریاد کن ز مهدی صاحب زمان بخواه
این گونه خواهش از ولی دادخواه کن

درماندگی به چاه جهان خرابه وضع
بد حالی است حال مرا روبراه کن

غبار دستگاه حسینی – #مهدی_رستگاری
دوازدهم اردیبهشت سال یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی
بیست و دوم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری

دفتر شعر شیدایی

۶۹۱

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا