🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریا در من است

(ثبت: 3167) بهمن 2, 1395 
دریا در من است

دﻝ ﺁﺷﻮﺑﻪ‌یست

ﺩﺭ ﻫﻢ ﻣﯽﮐﻮﺑﺪﻡ

ﻧﺮﻡ ﺟﺎﻥُ-ﺳﺨﺖِ ﺯﻧﺪﮔﯽ

ﺩﻝ ﺷﻮﺭﻩﯾﺴﺖ

ﺑﻪ ﺗﺸﻮﯾﺶ ﻣﯽﻧﻮﺷﺪﻡ

ﺣﺠﻤﯽ ﮐﻪ ﺳﯿﺮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ

ﺷﻮﺭﯾﺪﮔﯽﺍﯼ

ﮐﻪ ﺩﺭﺧﻮﺩ ﻓﺮﻭ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ

سَرﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﮐﻒ ﺁﻟﻮﺩ

؛ ﺩﺭﯾﺎ ﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ؛

ﺷﻮﺭ ﻣﯽ ﮔﺮیَمش.

 اشکان ملک‌پور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگند صفا

    بهمن 3, 1395

    سلام و عرض ادب و احترام…
    زنده باشین…..
    عااااالی بود……..

    یاحق

  2. سحر جهانی

    بهمن 3, 1395

    دریا در من است

    شور می گریمش

    درود بی حد جناب آقای ملک پور..

    بسیار زیباست….

  3. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1395

    سلام و درود بر اشکان عزیزم 

    سپید بسیار زیبایی ست 

    در پناه خدا 

  4. نگار حسن زاده

    بهمن 4, 1395

    درود بر شما

    بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا