🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دقایق

(ثبت: 6755) مهر 6, 1397 

میسازم با نگاهت معنی آن دقایق را

هرچند طولانی نباشد

لحظه ای خوش خیال خواهم بود

اگر که لحظه در اختیارِ من وتو باشد

آرامش را ورق میزنم 

آن لحظه که جزیی از تو خواهم بود

بگذار زمان و مکان بلرزد از بارِ حسدِ

آن لحظه که برایمان ، تمام دنیا خواهد بود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):