🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبرانه

(ثبت: 241610) شهریور 25, 1400 

 

به تماشا ایستاده اند
خیابان هایی که
هرگز با تو
در پیاده روهایشان
قدم نزدیم
افسرده شدند
کوچه باغ هایی که
یادگار ندارند
از طنین خنده هایمان
بر کاه گل های دیوارشان
قطره باران هایی که
نوازش نکرده اند
گیسوان پریشان مرا
و گونه های عطر آگین تورا
هنوز در بهت و‌حیرت مانده اند
چه کسی می دانست
پایان ماجرای ما
آتش بزند
پاییزهای دلبرانه را
و
از زمهریر نبودنت
یخ بزند
نجوا های دلتنگی
در آغوش مردادهای نیامده
آری
سکوت
پایان
بغض های نباریده مان شد
به
انزوای ابدی دچار شدیم
و چه زیرکانه
نواخته شد ملودی غم انگیزشاعری
از دل برود
هر آن که از دیده برفت

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 25, 1400

    درود بیکران بانو
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا