🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هرز رفته ام…

(ثبت: 240567) تیر 22, 1400 

 

ذهن كلمات به جای مانده ، هرز رفته ام
در این همه فكر و خیال
و اسیر خط خطی های یك احساس بی پایان شده ام
هرز رفته ام…
مثل خودت وابسته میکنم … دل نمی دهم…
رها می کنم…
می خندم!
به تو ، به سر نوشت ، به همه ی آدم ها یی که مثل ِ تو کثیف
به نظر می رسند…
.
پنجم مهر نود و چهار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا