🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دهه ی فجر

(ثبت: 236157) بهمن 21, 1399 
دهه ی فجر

دهه ی فجر

دهه ی فجر و، طلوعِ ایمان
آمده رهبرِ ما، بر ایران
لب شده از شِکَرِ او خندان
یکصدا داده نوا، پیر و جوان
گشته آزادی و ایمان برپا
دهه ی فجر مبارک بادا
دانش آموزِ توانا برخیز
تا کنی با ستم و جهل ستیز
جانِ خود را به کمندش آویز
از همه حیله ی دشمن بگریز
گشته آزادی و ایمان برپا
دهه ی فجر مبارک بادا
دشمنِ دین و عدالت هردم
می کنند فتنه به پا در عالَم
همنوا شو که بگیرد ماتم
تا بریزی همه ظلمش برهم
گشته آزادی و ایمان برپا
دهه ی فجر مبارک بادا
وحدت و پیروی از رهبرمان
رمزِ پیروزیِ حق در ایران
بسته با خونِ شهیدان پیمان
تا کند کاخِ ستم را ویران
گشته آزادی و ایمان برپا
دهه ی فجر مبارک بادا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    بهمن 21, 1399

    با درود

    این سرود هم در موضوع دهه ی فجر انقلا ب اسلامی رقم شعر خورده

    واین بند بر گردان هم در پیوستگی ابیات و در اتمام ریتم شعر موثر می افتاد
    وسرود دانش آموزی وبیان احسا سات صادقانه بود وخیلی خوب
    اما بیشتر می توانست در ادبییت برود وتعمیق معنا و مضمون آفرینی نغز و بروزتر بقول معروف
    اما حسنی که داشت بهمان قیاس قبل بود و در صداقت و سادگی بود که اینهم طعم خودشو داشت

    با ارادت

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 21, 1399

    درود بر شما
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 21, 1399

    🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا