🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دود

(ثبت: 257641) فروردین 27, 1402 

 

دود می کند
نخ به نخ خاطره هایت
در گوشه ی لب هایم
حسرت نگاهت را
دوباره می کشم
فکرم
اتاقی پر از دود می شود

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 27, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیبا ست

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      فروردین 30, 1402

      سلام و عرض ادب
      ممنونم از مکث نگاهتان 🌹🌹🙏🙏

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و دروددر پناه خداشادکام باشید
      💐🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا