🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

  دیریست گرفتار توام

(ثبت: 1599) خرداد 9, 1395 

 هزار و یک ترانه

 دفتر اول: یاد یار

 نام ترانه: دیریست گرفتار توام

**

 دیریست گرفتار توام

 دیریست که بیمار توام

 دیریست به انتظار توام

 دیرست به دنبال توام

 د یسرت که تنهای توام

 دیریست که همراه توام

 دیرست که اشک های  توام

 دیریست هواخواه توام

 دیرست به دگاه توام

 سگ ه نگهبان توام

دیریست که هواخواه توام

 در به دره کوی توام

 در به در چشم توام

 دربه درعشق توام

 در به در مهر توام

**

حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/3/9- بداهه- ناتمام- ه و یه بدا از کسره برای راحتر  خواندن ترانه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):