🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

   دیگه باور ندارم  هیچ  باوری

(ثبت: 2819) آبان 24, 1395 

  دیگه باور ندارم  هیچ  باوری

**

  دیگه باور ندارم  هیچ  باوری

 بریده ام  من از هر باور و ناباوری

 باور ندارم  دیگه به   هیچ کسی

 بس که دروغ شنیدم و ناکسی

**

 دلم گرفته از این  شهر  پر  ریا

 دلم گرفته  از سینه هایه بی صفا

دلم گرفته از سینه های  پر ریا

 دلم گرفته از این همه  جور و جفا

**

 دلم گرفته از این همه دروغ

 دلم گرفته از این شهر شلوغ

 دلم گرفته از این شب بی طلوع

 دلم گرفته از این همه داد و بوق

**

 مونده ام در صراط باور و ناباوری

 مونده ام در کوچه های بی یاوری

 مونده ام در جنگل هایه سرد خاموشی

 مونده ام در هوایه یک هم دم

**

 هزار و یک ترانه

 دفتر دهم کلاسپیدها

نام ترانه:  دیگه باور ندارم  هیچ  باوری

ح- ب (آیین نیشابوری)

توضیحات: سرایش95/8/24- بداهه

نظرها
  1. معصومه عبدالهی

    آبان 26, 1395

    درود بر شما

    زیبا سرودید

  2. درود برشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا