🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذره و من

(ثبت: 264006) شهریور 30, 1402 

 

….ذره..من….
…ذره…..

ذره که میشوی
یقین
بزرگ شوی
چو بت شکن
ور نه به
کبر
یقین
دام شوی چو اهرمن
کبر
تورا
فنا دهد
می بردت به سوی
من
من که شدی
یقین بدان
هیچ سوی
به انجمن
کبر
فرشته میکند
دور ز باغ
نسترن
حسن تو در
ذره شدن
یقین بدان
جان من

….من….

من از این من بودن
از این همه در هم بودن
از این خط بی تن بودن
از این شب روشن بودن
و از این
قاضی تن بودن
رها شو
ای عزیز
تو من نگو
که من شود
طعمه شهر بی سخن
من به یقین
کبر شود
جفا شود
بلا شود
خدا بی خدا شود
فنا شود
جفا کند به تن
من بگذار و هست شو
لایق باغ
الست شوی
در خور بندگی شوی
جدا شوی از این بدن

 

سیاوش دریابار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مینا .تمدن خواه

    شهریور 30, 1402

    درود بر شما جناب دریابار شاعر بزرگوار
    بسیارعالی و قابل تامل
    دستمریزاد
    👏👌🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 30, 1402

    سلام

    خیلی خوب بود
    یک کمی روی آن کار شود بهتر خواهد شد

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سیاوش دریابار

      شهریور 30, 1402

      استاد گرانمایه
      بسیار ممنون و متشکرم
      قطعا راهنمایی بزرگواری همچون شما را به کار خواهم بست

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 30, 1402

    سلام و درود تان 🌿🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا