🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر پا دری

(ثبت: 266494) دی 4, 1402 

…زیر پادری……

زیر پادری
داشت دنبال چیزی
می گشت
گفتمش چه می جوی
گفت خدا را
گفتم یافتی اشت ؟
گفت اگه بود
دیگه می‌گشتم؟
گفتم شاید جای دیگر
پیدایش کنی
گفت نه
مگه نمیگند هه جا هست
پس همین جاست
گفتم اخه چطور
گفت پدر بزرگم
کلید درب را
زیر سجاده میزاشت
و
مادر زیر پادری
پدر بزرگم هرچی گشت
پیداش نکرد
ولی
مادرم همیشه
اینجا پیداش میکرد
پدر بزرگم با سر
دنبالش میگشت
مادرم
با دل
گفتم تو چرا نیافتی؟
گفت چون منم
با سر دنبالش میگردم

سیاوش دریابار سوم دی چهارصد و دو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا