🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذهن سوخته

(ثبت: 270304) خرداد 25, 1403 
ذهن سوخته

#هایکو – شماره ۱۲۷

بسمه اللطیف

بی شک با پماد
درمان نمی شود
سوختگی چراغ ذهن

Indeed the oinment
does not heal
the burnt light of a mind

#مهدی_رستگاری
یازدهم خرداد سال یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی
چهارم مه سال ۲۰۲۴ میلادی
تصویرسرایی گروه ادبی 《شعر سه نقطه》

دفترشعر روزگاران

۱۰۲۹

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا