🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رد و بدل

(ثبت: 258614) فروردین 31, 1402 

 

فردا نوبت دکتر دارم
چون اسکیزوفرن هستم
دکترم نوبت وکیل دارد
چون می خواهد زنش را طلاق دهد
زنش نوبت آرایشگاه دارد
چون می خواهد شینیون کند
آرایشگر نوبت خواب دارد
چون می خواهد با زن دکتر به هم بزند
او عاشق من است

 

محمدصادقیان
کتاب سردخانه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 31, 1402

    درود
    تا آرایشگر خیلی خوب پرداخت شده ولی دو سطر آرایشگر نیاز به بازبینی دارد این دو سطر کلیدی است چون باید زنجیره ی انسجامی محکمی با سطر پایانی و با دو سطر اول بسازد

    • محمد صادقیان

      مرداد 18, 1402

      یار ما چشم سیاه و لب خندان دارد
      با خودش خرمنی موی پریشان
      دارد
      مگر این نیست که در مملکت ما ایران
      حمل این گونه سلاح ها همه
      زندان دارد….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا