🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رشته قلبم

(ثبت: 234141) آذر 13, 1399 
رشته قلبم

بنام خدا

دوباره رشته قلبِ مرا گره زده اند
به رشته‌های پریشان فرش‌های حرم

………………………
علی رفیعی‌وردنجانی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 13, 1399

    سلام

    مفرد زیبایی ست

    در پناه خدا 🌹

  2. امیر اصلانی

    آذر 13, 1399

    سلام و درودها جناب رفیعی
    قلب مرا لمس کرد این تک بیت بی نظیر شما
    چقدر همه چیز درست و صحیح سر جای خودش قرار گرفته
    وقتی شعری را نشود پس و پیش و کم و زیاد کرد
    یعنی که در کمال است
    👏👌🙏

  3. علی معصومی

    آذر 13, 1399

    سلام و درود
    جناب رفیعی عزیز
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
    بسیار زیباست

  4. جواد مهدی پور

    آذر 13, 1399

    درود بر شما جناب استاد رفیعی عزیز

    زیبا و آسمانی ست این تک بیت فاخر

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا