🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتی

(ثبت: 248338) خرداد 16, 1401 

 

رفتـی؛ مصمـم تـر بـه فعـلِ مُـردنـم کـردی
احساسِ من را کُشتی و چون آهنـم کـردی

روزی مرا یک خندهٔ تـو شـادمـان مـی کـرد
حـالا لبـــاسِ کهنــهٔ غــم بـــر تنــم كــردی

حـالا تمـام لحظـه هـایــم بــوی غــم دارد
بــا لفـظِ شیـریــنِ محبـت دشمنــم کــردی

این وصله های ناروا بـر مـن نمـی چسبیـد
حتـی مــرا در چشـمِ خـود اهریمنـم کـردی

ای کـاش پــای رفتنـت آن روز مـی لنگیــد
روزی کـه منـع از شـادی و خندیدنـم کـردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 16, 1401

    احسنت
    درود بر شما
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا